Wnioski o założenie/zmianę/usunięcie konta w Systemie ISOK (MZS, SIGW) oraz prośby o odblokowanie konta należy kierować na adres: isokkonta@gispartner.pl.
Kontakt z Helpdesk dla systemu ISOK odbywa się za pośrednictwem:
- poczty e-mail – mogą Państwo zgłaszać swoje pytania dotyczące działania systemu na adres: isokasysta@gispartner.pl;
- spotkania on-line – spotkania będą organizowane w celu: doprecyzowania pytań zadanych innymi kanałami komunikacji lub w celu udzielenia odpowiedzi na takie pytania. Wykonawca będzie organizował spotkania on-line przy wykorzystaniu Microsoft Teams, wysyłając zaproszenie na spotkanie do zgłaszającego oraz ew. innych wskazanych osób. Spotkania organizowane będą w standardowych godzinach pracy (8.00-16.00).
- telefon - zgłoszenia lub prośby o spotkanie on-line mogą być również przekazywane telefonicznie, na dedykowany nr Wykonawcy: 514 746 722.
Zgłoszenia błędów/awarii prosimy kierować na adres: isok-pomoc@wody.gov.pl.