Pomoc

Wnioski/zgłoszenia

Konta

Wnioski o założenie/zmianę/usunięcie konta w Systemie ISOK (MZS, SIGW) oraz prośby o odblokowanie konta należy kierować na adres: isokkonta@gispartner.pl.

Błędy/awarie

Zgłoszenia błędów/awarii prosimy kierować na adres:
isok-pomoc@wody.gov.pl.

Kontakt z Helpdesk dla systemu ISOK odbywa się za pośrednictwem:

poczty e-mail

Mogą Państwo zgłaszać swoje pytania dotyczące działania systemu na adres:
isokasysta@gispartner.pl

telefonu

Zgłoszenia lub prośby o spotkanie on-line mogą być również przekazywane telefonicznie, na dedykowany nr Wykonawcy:
514 746 722.

spotkania on-line

Spotkania będą organizowane w celu: doprecyzowania pytań zadanych innymi kanałami komunikacji lub w celu dzielenia odpowiedzi na takie pytania. Wykonawca będzie organizował spotkania on-line przy wykorzystaniu Microsoft Teams, wysyłając zaproszenie na spotkanie do zgłaszającego oraz ew. innych wskazanych osób. Spotkania organizowane będą w standardowych godzinach pracy (8:00 - 16:00).